NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Spot Dominika -wejściówki Callforspeakers

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Tomasz  Aftański

Tomasz Aftański

kierownik projektu, Energa-Obrót

Jest pracownikiem Wydziału Komunikacji Marketingowej w Pionie Marketingu Energa-Obrót S.A. Odpowiedzialny za szereg działań związanych zarówno z lojalizacją klienta, jak i  marketingiem operacyjnym. Organizuje eventy i zapewnia wsparcie komunikacyjne dla nowych projektów. Jest kierownikiem projektu 'Sklep Internetowy Energa', dzięki czemu wprowadza Grupę Kapitałową Energa w nowy obszar działalności, e-commerce. Wcześniej z powodzeniem realizował się w sporcie wyczynowym, a obecnie wspiera środowisko akademickie poprzez dydaktykę, szkolenia oraz organizację międzynarodowych projektów.  

Grzegorz  Berezowski

Grzegorz Berezowski

CEO, Catvertiser.com

Założyciel i CEO firmy, CheeseCat, twórcy platformy NapoleonCat.com wspierającej zarządzanie komunikacją marki na platformach społecznościowych oraz platformy Catvertiser.com wspierającej zarządzanie i optymalizację kampaniami reklamowymi na Facebooku. W latach 2007-2013 współtworzył agencję 180heartbeats + JUNG v. MATT, w której obejmował stanowisko Dyrektora Strategii. Wcześniej Dyrektor Strategii i Innowacji w MRM Worldwide, McCann Worldgroup. Absolwent kilku uczelni krajowych i zagranicznych na kierunkach ekonomicznych i społecznych. Były doktorant w Zakładzie Nowych Mediów i  Komunikowania w Szkole Głównej Handlowej, gdzie prowadzi gościnne wykłady z Ekonomiki Mediów. Autor wielu publikacji na temat marketingu interaktywnego i strategii marki. Juror konkursów reklamowych, m.in. EFFIE i Efekton; członek Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jego główne zainteresowania  zawodowe to efektywność komunikacji marketingowej w kanałach interaktywnych oraz korzystanie z mediów elektronicznych przez konsumentów. Posiada czarny pas w judo, które trenuje od ponad 25 lat.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation

Posiada 15 lat doświadczenia w polskiej i międzynarodowej branży marketingowej. Magister filologii angielskiej oraz marketingu i zarządzania w polsko – francuskiej Ecole International de Commerce de Silesie. Doświadczenie zdobywał w branży marketingowo – internetowej w firmach w Nowym Jorku i Londynie. W latach 2001 - 2006 pracował jako Dyrektor Marketingu Grupy Kapitałowej Comarch, lidera IT w Europie Centralnej. W latach 2006 - 2008 pełnił funkcję Prezesa Zarządu portalu internetowego Interia.pl. Obecnie Założyciel i szef firmy Benhauer specjalizującej się w tworzeniu oprogramowania do marketingu, z którego korzysta ponad 4000 firm.

Serhad  Bolukcu

Serhad Bolukcu

head of e-commerce solutions EMEA, Facebook

Leads a pan-European e-commerce team in addition to being a Market Manager for Central and Eastern Europe in Facebook's Global Marketing Solutions team where his team works with advertisers across the region to plan and execute their marketing activities on Facebook. In this capacity, Serhad has worked with several ecommerce companies to build and growth their businesses on Facebook. Serhad has served in various positions across Facebook since 2008 at both Facebook's global headquarters in the United States and EMEA headquarters in Ireland. Originally from Istanbul, Turkey, Serhad holds a Bachelor of Science from Duke University in North Carolina, where he studied Economics, Marketing and Management. 

Rafał  Brzoska

Rafał Brzoska

prezes zarządu, Integer.pl

Twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, do której należą największa prywatna poczta – InPost oraz Paczkomaty InPost. Dzięki nowatorskim usługom od lat z sukcesem rewolucjonizuje polski i międzynarodowy sektor pocztowo-kurierski. Zagraniczna ofensywa Integer.pl obejmuje swym zasięgiem już 14 krajów. Jest specjalistą w zakresie tworzenia, wdrażania i rozwoju strategii sprzedaży oraz kreowania nowych możliwości rozwoju biznesu. W Grupie Integer.pl – poza funkcją zarządczą  – odpowiada również za pozyskiwanie kluczowych partnerów biznesowych i kontraktów handlowych oraz budowanie długofalowej strategii rozwoju, opartej na innowacyjnych technologiach i niestandardowych rozwiązaniach biznesowych.

Znakomity strateg i wizjoner, kreujący trendy i zmieniający oblicze polskiego rynku pocztowo-kurierskiego, doświadczony menedżer, przewidujący trendy rynkowe i specjalizujący się w nowopowstających rynkach o dużym potencjale wzrostu. Specjalista w zakresie tworzenia perspektywicznych oraz długofalowych planów i strategii biznesowych. Dzięki niestandardowej wizji rozwoju oraz koncepcyjnemu modelowi zarządzania i nowatorskiemu podejściu do biznesu, promuje polską innowacyjności na całym świecie.

Laureat II edycji Nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta w kategorii 'Wizja i innowacje'. Wyróżnienie przyznawane jest przedsiębiorcy 'wdrażającemu odważne czy niekonwencjonalne koncepcje lub nowe idee biznesowe'. Jeden z pięciu 'Wizjonerów 2012' wg Dziennika Gazety Prawnej. Finalista prestiżowego rankingu Przedsiębiorca Roku (Ernst&Young, 2008 i 2011), zdobywca 9. miejsca w rankingu '50 najbardziej kreatywnych ludzi biznesu' według magazynu Brief (2011 rok). Jeden z dziewięciu 'Tygrysów polskiego biznesu' według magazynu Newsweek.

Dawid  Buturla

Dawid Buturla

new business manager, INIS

W branży marketingowej od 10 lat, przez ostatnie lata związany z agencją kreatywną, odpowiedzialny głównie za działania związane z efektywną promocją on-line oraz evet marketing. W przeszłości odpowiedzialny za planowanie sprzedaży w kanałach B2B  w spółce notowanej na GPW. Prywatnie pasjonat sportów extremalnych, aktywie udzielający się w kolarstwie górskim. W INIS pełni funkcję New Bussines Managera, odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie oraz planowanie kampanii dla kluczowych klientów. 

Małgorzata  Ciszecka

Małgorzata Ciszecka

senior relationship manager, Visa Europe

Ukończyła Szkołę Główną Handlową w Warszawie: Wydział Finanse i Statystyka, specjalizacja bankowość. Ze światem kart związana już od ponad 20 lat. Pracowała m.in. w POLCARD, eCard, a od 2007 r. była Dyrektorem Marketingu i Zarządzania Produktami w First Data Polska w części firmy zajmującej się obsługą akceptantów. Od grudnia 2009 r. w Visa Europe, gdzie w warszawskim biurze odpowiada za rozwój rynku akceptacji kart oraz handlu internetowego.

Michał Cortez

Michał Cortez

eCommerce director, The Addictives

Specjalista e-commerce i digital marketingu, wykładowca na kierunku Marketing Internetowy AGH, z wykształcenia prawnik, absolwent WPiA UJ. Specjalizuje się w optymalizacji projektów e-commerce i działań e-marketingowych z uwzględnieniem SEO, PPC, CRO, UX, CEM i SM. W The Addictives odpowiada za crossmediowe strategie i wdrożenia e-commerce dla klientów agencji. Wcześniej związany z największym projektem fashion e-commerce w Polsce - ANSWEAR.com, z którym w ciągu zaledwie dwóch lat zdobył 12 nagród branżowych. Odpowiedzialny m.in. za strukturę funkcjonalną serwisu, wdrożenie i rozwój, implementację podejścia customer-centric w podległych mu obszarach, multichannel i mobile commerce. Współtworzył również kanał sprzedaży internetowej jednej z największych sieci handlowych w sektorze sportstyle - Sizeer (Grupa MIG). Ex. demoscenowiec, dziennikarz, webmaster, szkoleniowiec, strateg, krytyczny obserwator nowych trendów, którymi dzieli się ze swoimi fanami na facebook.com/iKomersiak.

Marek  Cynowski

Marek Cynowski

dyrektor e-commerce, Poczta Polska

Z zaangażowaniem tworzy i zarządza innowacjami konsumenckimi, pasjonuje go miejsce w którym technologia ściera się z codziennymi potrzebami tworząc zarazem wyzwania jak i ogromne bogactwo nowych możliwości, których wykorzystanie jest inspirującym zadaniem. Pracował dla m.in.: australijskiej firmy Squiz oraz Groupon Polska. Jest doświadczonym profesjonalistą ds. online, koncentrującym się na wykorzystaniu najnowszych trendów oraz technologii internetowych w osiąganiu celów biznesowych.

Jakub  Cyran

Jakub Cyran

head of business / partner, GO.PL

Z internetem związany od 2003 roku. Przez pierwsze lata specjalizował się w seo i reklamie ppc. Współorganizował i prowadził Aulę Polska oraz organizował barcampy w Poznaniu, Wrocławiu, Radomiu i Lublinie. Od 2010 roku bada i analizuje najskuteczniejsze formy zdobywania ruchu do sklepów internetowych. Obecnie Head of Business / Partner w GO.PL, narzędziu RTB.

Krzysztof  Dębowski

Krzysztof Dębowski

Beemail

Swoje dziesięcioletnie doświadczenie w obszarze komunikacji e-mailingowej wykorzystuje odpowiadając za rozwój na polskim rynku pierwszej platformy e-mailingowej dla e-commerce - Beemail. Absolwent Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych. Ukończył również studia podyplomowe na kierunku zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, a także studiował na Northeastern Illinois University w Chicago. Autor licznych artykułów z zakresu e-mailingu, prelegent wielu branżowych konferencji i wykładowca studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Łukasz  Duda

Łukasz Duda

dyrektor biura reklamy, Adkontekst, Netsprint

Odpowiedzialny za strategiczne relacje z klientami, partnerami i resellerami sieci Adkontekst. Zaangażowany w planowanie i realizację kampanii PPC dla kluczowych klientów firmy. Doświadczenia zdobywał przy tworzeniu i zarządzaniu kampaniami SEM dla takich firm jak: Allegro.pl, Bankier.pl, Money.pl, NBP, Wakacje.pl, Travelplanet, OMC Motors, Ebay, Expekt.com, Militaria.pl, Agito.pl, ESKK i wielu innych. Członek zespołów projektowych, bierze aktywny udział w pracach nad rozwojem obecnych i nowych produktów reklamowych. Prowadzi seminaria, warsztaty i szkolenia z zakresu reklamy PPC m.in.: Forum Marketingu i Reklamy, Informedia Polska, epr.pl, Studia Podyplomowe na UW, Podyplomowe Studia Nowoczesnej Promocji SGH. Ukończył studia na kierunku Zarządzanie i Marketing (Politechnika Warszawska) oraz jest absolwentem stacjonarnych studiów doktoranckich KNoP (SGH).

Kornel  Dulęba

Kornel Dulęba

dyrektor, Semahead

Doświadczony manager z ponad 8 letnią praktyką w kierowaniu zespołem i wdrażaniem wysokobudżetowych projektów marketingowych i sprzedażowych. W INTERIA.PL aktywnie współtworzył i przez 3 lata kierował działem planowania i zakupu mediów. Obecnie rozwija innowacyjne projekty związane z marketingiem w wyszukiwarkach internetowych i nadzoruje pracę działu SEM w INTERIA.PL. Pomysłodawca i twórca SEMAHEAD - agencji SEM Grupy INTERIA.PL, gdzie ma zaszczyt pracować dla m.in.: Polskiego Radia, Tauron, Weltbild, Presto, Magdy Gessler, Wydawnictwa Znak. W życiu i pracy wyznaje zasadę poszukiwania nieustannej okazji do nauki, skupia się na owocach i sposobach ich osiągania. Jest skuteczny w działaniu i lubi motywować siebie i innych. Najbardziej inspiruje go planowanie sukcesu i praca w partnerskim zespole.

Senol  Efendi

Senol Efendi

manager, international sales, Apsis

He has lived in several countries such as Germany, Turkey, Bulgaria, Greece, Slovakia and Hungary. He sees himself as citizen of the world and enjoys the benefits of speaking several languages. He strongly believes in the power of e-mail marketing and this is more than noticeable in his presentations. Listen to him and get inspired by the possibilities with email marketing – a field that is constantly evolving. He moved to Sweden three years ago thrilled by the challenge to work with e-mail marketing at Apsis. He works as international sales manager, leading a team of sales proffesionals helping companies with email marketing solutions. Prior to Apsis he has taken operational and sales positions within IBM.

Lucjan Exner

Lucjan Exner

sales manager EMEA, InMobi

Od początku 2012 roku jest związany z InMobi, gdzie odpowiada za sprzedaż na wybranych rynkach europejskich. w trakcie swojej kariery zawodowej zajmował kluczowe stanowiska w marketingu m.in firm Sony Poland, Samsung, Indesit, Fujifilm. Pracował przy restrukturyzacji działów sprzedaży i marketingu spółki Zelmer jako ekspert Kolaja&Partners. W latach 2006-2009 pełnił funkcję dyrektora marketingu Unimil S.A., później przez pewien czas był związany z Grupa Novem, gdzie odpowiadał za rozwój marki Mobilvi.

Mateusz  Falkowski

Mateusz Falkowski

konsultant e-commerce, FACT-Finder Partner Polska

Pasjonat e-commerce oraz marketingu internetowego. Zajmuje się tworzeniem strategii biznesowych, doskonaleniem procesów obsługi klienta oraz wsparciem w zakresie efektywnej komunikacji w internecie. Współpracuje z klientami takimi jak: TIM S.A., KOMFORT S.A., Wolters Kluwer Polska, czy Conrad Electronic Polska. Aktywny członek Grup Merytorycznych w ramach e-Commerce Polska. Absolwent dwóch kierunków z zakresu marketingu.

Cezary  Glijer

Cezary Glijer

bloger, Cezzy.pl

Prowadzi szkolenia z zakresu optymalizacji, audytów serwisów internetowych oraz SEO copywritingu. Autor bloga SEO Cezzy.pl. Jego know-how wykracza poza rynek polski. Jest absolwentem University of South Missisipi z tytułem Professional Search Engines Optimizer and Marketing Strategist. W internecie działa od 20 lat.

Patryk  Grzeszczuk

Patryk Grzeszczuk

strategy planning team leader, Hypermedia Isobar

Odpowiedzialny za działania departamentu strategii oraz realizację projektów dla kluczowych Klientów Agencji. Z rynkiem reklamy związany od 2005 roku. Poza działalnością agencyjną aktywny na polu akademickim współpracując między innymi z Uniwersytetem Warszawskim i Akademią Krakowską, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu architektury komunikacji oraz marketingu internetowego. Miłośnik przydatnych technologii.

Ralf Haberich

Ralf Haberich

chief commercial officer (CCO), Webtrekk

Ralf Haberich, Chief Commercial Officer (CCO) at Webtrekk, is globally responsible for Sales & Marketing and in charge of leading the international team with offices in Beijing, Berlin, Frankfurt, Madrid, Milan and San Francisco. In addition Ralf holds the honorary position of (co-)chairman for the Digital Analytics Association. In this role, he drives the activities of the association in the German market, pushing the subject matter Website Analysis in the media, as well as relevant target groups in business and politics. He also holds the position of (guest-)lecturer at the German Online-Marketing Academy as well as the University of Münster. Ralf Haberich is the chief editor of the well known German Web Analytics Blog 'Web Analytics Europa' and author of the book 'FUTURE DIGITAL BUSINESS'. Prior to Webtrekk Ralf has been working as General Manager at comScore, being responsible for all Sales-, Marketing-, Support- and Consultancy activities in Germany, Austria and Switzerland. Being Head of Marketing Europe at comScore before he was in charge of leading the European marketing team and creating the general marketing strategy. Ralf Haberich has been part of the European Management team at comScore. From 2006, holding then the position of Marketing Manager, Ralf was responsible for the development and implementation of the market positioning expansion, as well as public relations and event management. Whilst holding the position of Account Director and Head of Strategy at Advertising Agency level, Ralf also looked after key accounts such as Thomas Cook and UBS. In his role as Assistant to Chairman of the Board and Key Account Manager at Global Group AG, he advised international clients such as Porsche, Arcor and American Express. Ralf Haberich completed his degree in Business Economics at Mannheim, with the main focus in Marketing and Personnel. After completing his studies, he started at Panasonic as Junior Marketing Manager and was later promoted to the position of Marketing Communications Manager. Ralf completed a correspondence course at the Hamburg Academy avocationally, to gain the additional qualification of Graduate Advertising Consultant.

Anna  Heimberger

Anna Heimberger

dyrektor marketingu, Komfort

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu sieci handlowych i usługowych. Odpowiedzialna za budowanie i efektywne wdrażanie strategii marketingowej firmy w obszarze komunikacji offline i online. Pasjonatka Internetu. Doświadczenie w e-commerce zdobyte poprzez budowę i optymalizację pierwszego w Polsce e-sklepu z materiałami do wykańczania wnętrz głównie podłóg.

Tomasz  Karolak

Tomasz Karolak

country manager, Zanox

Na co dzień jest odpowiedzialny za rozwój marketingu na terenie Europy Środkowej i Wschodniej w zanox. Jednocześnie pełni też obowiązki Dyrektora regionalnego ds. sprzedaży bezpośredniej. Zanim objął te stanowiska zajmował się pozyskiwaniem klientów strategicznych w branżach: Retail, Travel, Telecom oraz Finance, dbając o rozwój firmy w sektorze New Business. Przed rozpoczęciem pracy w zanox, był natomiast Senior Account Managerem w Google Polska. Odpowiadał tam za rozwój branży handlowej oraz media i rozrywka. Swoje bogate doświadczenie zdobywał również jako Menadżer ds. obsługi klienta w firmie McCann-Erickson. Jest absolwentem programu Executive MBA w Szkole Biznesu, Uniwersytetu Sztokholmskiego.

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX

Autor książki 'e-Commerce. Proste odpowiedzi na trudne pytania'. Z projektami internetowymi związany od 1999 roku. Od 5 lat współtworzy Divante, wspierając klientów w kompleksowej realizacji sprzedaży on-line. Pisze bloga ideas2action.pl

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

sales manager, Przelewy24

Z Branżą e-commerce, IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków  należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24 i przede wszystkim  - pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami oraz partnerami serwisu.  W trakcie swojej kariery zawodowej  współpracował z wieloma kluczowymi partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożenia projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył  UAM w Poznaniu na kierunku  komunikacji  społecznej.

 

 

Sławomir  Komiński

Sławomir Komiński

dyrektor e-commerce, Komputronik

Przez większość swojej kariery zawodowej związany jest z branżą interaktywną i nowymi technologiami. Najpierw w firmie będącej operatorem serwisu aukcyjnego dla jednego z portali internetowych, później, od początku istnienia firmy, związany z giełdową Spółką One-2-One, która jest integratorem usług mobilnych i świadczy usługi związane z marketingiem mobilnym. Pod koniec 2010 roku rozstał się z firmą One-2-One i poświęcił się działalności w branży winiarskiej. Od kwietnia 2012 roku związany jest z Grupą Kapitałową Komputronik, pełniąc funkcję prezesa zarządu Spółki Benchmark.pl. Magister socjologii UAM w Poznaniu, ukończył również studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie marketingowe na rynku B2B na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jest również absolwentem studiów Executive MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Nottingham Trent University.

Illya  Kondratyuk

Illya Kondratyuk

client partner CEE, Facebook

Odpowiedzialny za strategię i rozwój sprzedaży reklamy na kraje Europy Środkowo-wschodniej, kieruje rozwojem sprzedaży Facebooka w Rosji. Doradza największym reklamodawcom z Polski i innych krajów regionu w jaki sposób skutecznie budować marki i rozwijać sprzedaż poprzez użycie narzędzi marketingowych Facebooka. W swojej pracy wykorzystuje 12 lat doświadczenia w marketingu i zarządzaniu marką przy wykorzystaniu niestandardowych kanałów komunikacji, które zdobył w McDonald’s oraz Procter & Gamble (w Polsce, w regionie Europy Środkowo-wschodniej i Bliskiego Wschodu oraz w Afryce). Był odpowiedzialny za ponowne wprowadzenie na rynek Polski  i regionu marki Old Spice, za co otrzymał nagrodę EFFIE 2012. Prywatnie śledzi nowe trendy  i gadżety, podróżuje, czyta książki science-fiction i spędza czas z nowo narodzonym synem.

Maciej  Kornatowski

Maciej Kornatowski

leader, business development, MasterCard Europe SPRL

Karierę rozpoczął w Crowley Data Poland pracując jako Kierownik Produktu wdrażający usługi związane z dostępem do Internetu i transmisją danych. Następnie zajmował się projektami strategicznymi i partnerstwami w Polskiej Telefonii Cyfrowej, a następnie w Polkomtelu. W MasterCard odpowiada między innymi za rozwój płatności mobilnych MasterCard® Mobile.

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie ecommerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia.

.

Wojciech  Kwiatkowski

Wojciech Kwiatkowski

head of client services, TradeDoubler

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej. Z internetem związany od początku swojej kariery zawodowej. Najpierw w empik sp. z o.o., gdzie kierował projektem uruchomienia internetowego fotolaboratorium empikfoto.pl oraz odpowiadał za marketing online sklepu empik.com. Od ponad 6 lat w TradeDoubler, odpowiedzialny za tworzenie strategii performance marketingowych oraz budowę programów partnerskich dla wiodących marek polskiego e-commerce i telecomów (min. Euro.com.pl, empik.com, Komputronik, bon prix, Agito.pl, Weltbild.pl, Orange, T-Mobile). Obecnie szef zespołu zajmującego się obsługą klientów bezpośrednich.

Konrad Latkowski

Konrad Latkowski

PR, COO, co-founder, PricePanorama.com

Z internetem związany od 99 roku, z PR-em i komunikacją od 2004. Fan Scuderii Ferrari i dobrej kuchni. Współtworzył serwis DVA.pl, obsługiwał PR-owo i wprowadzał do Polski m.in. marki: iriver, Cowon, MP3store.pl, VEDIA. Od 2010 współtwórca Grupy Manubia w ramach, której rozwijana jest między innymi PricePanorama.com – profesjonalne narzędzie do monitorowania cen w internecie, pozwalające monitorować nazwy produktów oraz ich ceny i dostępność.

Piotr  Łagowski

Piotr Łagowski

co-founder & managing director, Foodpanda.pl

Związany z Rocket Internet od 2012 roku. Pracował dla Westwing Home & Living oraz Dyrektor Rozwoju oraz Groupon jako Dyrektor Regionalny. Wcześniej przez ponad 3 lata związany z bankowością. Pracował dla Getin Holdingu najpierw w Open Finance potem w Tax Care, gdzie doszedł do pozycji Dyrektora Sprzedaży i zarządzał grupą 70 bankowców. Obecnie doktorant na SGH. Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego o specjalizacji bankowość, posiada również tytuł MBA uzyskany w Brukseli.

Stephen  Mader

Stephen Mader

digital retail insights director, Kantar Retail (EMEA)

He is a leading expert on eCommerce, multi-channel retailing, and shapes Kantar Retail’s research on the impact technology has on retail—from inside the store, to online, and everywhere in between. He is a sought after speaker, helping FMCG suppliers and retailers find growth in new spaces. He has spoken at numerous industry conferences on topics such as retailing in 2020, the digital path to purchase, understanding Amazon’s business model, and the store of the future.

Łukasz Misiukanis

Łukasz Misiukanis

dyrektor generalny, prezes zarządu, Socializer

Wcześniej przez 8 lat związany z Synerway S.A., której był założycielem i wieloletnim wiceprezesem (firma specjalizuje się w budowaniu kampanii e-marketingowych oraz dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla branży turystycznej). W międzyczasem założyciel i pomysłodawca wielu firm w Polsce i zagranicą. Zawodowo interesuje się wszystkim, co jest związane z e-commerce, rozwojem Internetu oraz mediami społecznościowymi. Członek Mensy, uzależniony od Facebooka, miłośnik włoskich sportowych samochodów, skoczek spadochronowy, w trakcie kursu pilotażu, uwielbia prędkość i wysokość.

Damien Perillat

Damien Perillat

managing director, PayPal

Damien originally joined PayPal in 2008. He has been responsible for PayPal's financial products offering in southern Europe, and PayPal's market development in Russia. Prior to PayPal, Damien worked for GE Money in Europe and Asia, and as a consultant at Eurogroup in France. Damien holds an MBA from IESE Business School, Spain and MSc in management from ESC Toulouse, France.

Dawid  Prymas

Dawid Prymas

marketing &PR director, ORBITVU

Absolwent zarządzania i marketingu oraz socjologii. Objęty indywidualnym programem nauczania.
Z marketingiem związany zawodowo od 11 lat. Doświadczenie gromadził pracując a następnie zarządzając działami marketingu różnych branż: od fashion, przez budowlaną, sportową po doradczą czy naftową. Freelancer. Przez ostatnie lata dyrektor strategiczny, strategiczno-kreatywny i strategiczno-zarządzający w agencjach marketingu zintegrowanego. Pracował m.in. dla takich marek jak: Kulczyk Investment, Makro Cash&Carry, Kulczyk Oil Venture, Grupa Lotos, Henkel, CEDC (Guinness, Żubrówka, GreenMark, Parliament), e+, Ustronianka, Mennica Państwowa, BRE Bank, Fundacja Orange, Giełdy Papierów Wartościowych, Blend-a-med, Danone, Saint-Gobain, Reporter, Johnson&Johnson (Neutrogena) i wiele innych. Jego prace były nominowane do najważniejszych nagród marketingowych i reklamowych: Złote Orły Media Trendy 2011, Impactory 2012 w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku oraz do nagrody Kampania Społeczna 2012. Prywatnie fanatyczny ojciec dwójki dzieci. Pasjonat logiki, antropologii, psychologii społecznej oraz fenomenu marki.

Marcin  Przasnyski

Marcin Przasnyski

CEO , StockWatch.pl, cofounder VODEON

Nestor branży, który tworzył, współtworzył lub przyłożył rękę do wielu znaczących projektów, począwszy od Bajtka. Mimo dojrzałego wieku i 27 lat w branży, wciąż młody duchem i pełen rozpierającej energii, dzięki której uruchamia i rozwija nowe przedsięwzięcia w sektorze digital. Mocno osadzony w realiach rynku kapitałowego, stworzył jeden z najważniejszych serwisów inwestorskich StockWatch.pl, zasiada też w radach nadzorczych spółek i jest członkiem komitetu ds. papierów udziałowych na GPW. Dyplomowany dziennikarz po uniwerku, ma też prestiżowy dyplom TRIUM EMBA (New York University, London School of Economics i HEC Paris), klasyfikowany przez Financial Times na drugim miejscu w rankingu światowych studiów dla menedżerów.

Damian Puczyński

Damian Puczyński

prezes, Dazumi

Założyciel i inwestor kilkunastu spółek technologicznych z branży logistycznej, jak i e-commerce. Jego spółki z grupy z powodzeniem realizują projekty dla firm o zasięgu globalnym - na rynkach europejskich, jak również w Stanach Zjednoczonych. W swojej pracy bazuje na światowych trendach rozwoju e-biznesu oraz wykorzystuje nowatorskie technologie. Doświadczony manager i doradca ds. zarzadzania projektami online, strategii rozwoju biznesu oraz wdrażania systemów IT. Inicjator, pasjonat i wizjoner, dla którego niemożliwe staje się najlepszym impulsem do działania i osiągania coraz dalej wytyczanych celów. Obecnie rozwija kolejne innowacyjne projekty, które - ma nadzieje - zrewolucjonizują europejski rynek, stwarzając nowe możliwości dla rozwoju biznesu online.

Michał  Rokosz

Michał Rokosz

dyrektor zarządzający, Foodpanda.pl

Odpowiedzialny głównie za marketing i operacje. Były konsultant McKinsey & Company z kilkuletnim doświadczeniem w działach marketingu największych międzynarodowych firm. Jako marketer pracował w branży finansowej, spożywczej oraz chemicznej. W ciągu ostatnich kilku lat zarządzał wieloma znanymi markami m.in: proszek E, Carte Noire, Kropla Beskidu. Koordynował wprowadzenie na rynek wielu nowych produktów, od konceptu 'na kartce papieru' do finalnego produktu na półce. Wykłada na studiach podyplomowych 'Architekt Marki'na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Justyna  Skorupska

Justyna Skorupska

dyrektor zarządzająca FACT-Finder®Partner Polska, członek komitetu założycielskiego e-Commerce Polska

Skuteczny manager z wieloletnim doświadczeniem, zdobytym w największych firmach i korporacjach z branży IT/Online, w których rozwijała swą karierę, poprzez wszystkie szczeble zarządzania. Posiada obszerną wiedzę i doświadczenie z obszaru Project Management oraz szeroko pojętej optymalizacji procesów biznesowych - również w projektach międzynarodowych. Jest ekspertem w zakresie tworzenia i realizacji strategii online, działającym w branży nowoczesnych technologii od kilkunastu lat. Bardzo dobra znajomość branży internetowej oraz specyfiki środowiska wydawców i eCommerce, zdobyta we współpracy z takimi klientami jak m.in. Komfort S.A., Weltbild Polska Sp. z o.o., Morele.net, czy TIM S.A. Absolwentka dwóch kierunków z obszaru IT w WSISiZ WIT w Warszawie oraz autorka szeregu szkoleń z obszaru rozwoju kompetencji managerskich, w których również pracuje jako trener.  Jest wykładowcą e-Commerce na interdyscyplinarnej specjalizacji Nowe Media w Collegium Civitas oraz na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Wypowiada się jako ekspert w wielu branżowych publikacjach, jest komentatorem podsumowań i rankingów rynku IT/ e-commerce.

Borys Skraba

Borys Skraba

prezes zarządu, Bold Brand Commerce

Konsultant z 10-letnim doświadczeniem w pracy agencyjnej oraz prowadzeniu sprzedaży i organizacji działu sprzedaży w Polsce, jak i zagranicą. Bold jest innowacyjną agencją e-commerce. Wyróżnia ją unikalne podejście do kreowania koncepcji i strategii marki, które jest fundamentem dobrego e-biznesu. Firma posiada 5-letnie doświadczenie w budowaniu skutecznych rozwiązań e-commerce ze szczególnym naciskiem na temat strategii retail oraz eMerchandisingu

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Jarosław Sokołowski

Jarosław Sokołowski

właściciel, NetSolutions.pl

Jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego na SGH. Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową. Następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej taniej linii lotniczej AirPolonia. Od blisko 15 lat związany z reklamą w internecie. Pomysłodawca i współorganizator największej polskiej konferencji poświęconej zagadnieniom eMarketingu i eCommerce w branży turystycznej – eTravel Forum. Swoje doświadczenie wykorzystuje też doradzając wielu wiodącym firmom na polskim rynku, jak np. Travelplanet.pl, Amadeus, Traveltainment, Air Poland, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Medicover itd. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google AdWords.

Marcin  Stadnik

Marcin Stadnik

partner account executive, Akamai

Niedawno dołączył do zespołu Akamai i odpowiada za sprzedaż na polskim rynku. Dba o relacje z partnerami oraz wspiera klientów przy projektach. Wcześniej przez ponad 6 lat związany z kanałem dystrybucyjnym w Arrow ECS, posiada kilkuletnie doświadczenie w z zakresu storage oraz bezpieczeństwa. Jest absolwentem studiów MBA realizowanych przez Wyższa Szkole Zarzadzania i Oxford Brookes University.

Izabela  Strońska

Izabela Strońska

strateg marki, Ideacto

Strateg w agencji interaktywnej Ideacto. Zajmuje się opracowaniem strategii komunikacji dla klientów z wykorzystaniem kanałów on-line oraz off-line. Odpowiedzialna również za rozwiązania kreatywne. Na swoim koncie ma wsparcie m.in. dla takich marek jak AmRest, Praktiker, Energa, PWN. 

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Marek  Tomaszewski

Marek Tomaszewski

project manager, Fundacja Polak 2.0

Obecnie Project Manager w Fundacji Polak 2.0, tworzącej m.in. projekt 'Profesjonalista w eHandlu' oraz zajmującej się organizacją wydarzeń dla branży. W codziennej pracy ceni sobie pracę z klientem a także maksymalną efektywność. Absolwent Uniwerystetu Ekonomicznego w Poznaniu na wydziale Zarządzania. Prywatnie entuzjasta podróży, sportu, płyt winylowych i przyszły Iron Man!

Wout  Van Damme

Wout Van Damme

założyciel, Funbox

założył firmę Funbox w 2004 roku w Australii. Od tego czasu, jej działalność z sukcesami rozwija się, a zasięg powiększa o kolejne kontynenty. Obecnie firma specjalizuje się w zautomatyzowanym zakupie powierzchni reklamowych. Jest także CEO Funbox Media Group, która poza samym Funboxem obejmuje jeszcze takie spółki jak FutureStudents oraz Advive (autorski program do weryfikacji bezpieczeństwa wyświetleń reklam).Przed stworzeniem Funbox’a, pracował na wielu zróżnicowanych stanowiskach sprzedażowych i marketingowych w KPN, największej firmie świadczącej usługi telekomunikacyjne w Holandii. Ukończył studia z zakresu marketing na holenderskiej i australijskiej uczelni.

Łukasz  Wnuk

Łukasz Wnuk

szef działu PPC, Webber&Saar

Pierwsze doświadczenia w PPC zdobywał w Londynie promując szeroko rozumianą usługę Bluetooth marketingu. Działania te zakończyły się znaczącym sukcesem. Zdobyte fundusze, pozwoliły realizować ten sam projekt na rynku polskim. Szybko okazało się jednak, że o wiele większy potencjał tkwi w zdobywającym dominującą pozycję na rynku Google.  Szerokie doświadczenie i wysoka efektywność prowadzonych kampanii zaowocowały powierzeniem mu misji tworzenia działu PPC we wrocławskiej agencji Webber&Saar.  Dziś nadzoruje kampanie o budżetach przekraczających 3 mln. zł. Specjalizuje się przede wszystkim w branży finansowej. Prywatnie uwielbia kitesurfing.

Michał  Wojciechowicz

Michał Wojciechowicz

account manager, Splio

Doświadczenie w dziedzinie CRM, analityki sprzedażowej i marketingu zdobywał m.in. w Universum Polska oraz UEFA EURO 2012 przy przygotowywaniu największego polskiego wydarzenia sportowego w ostatnim dziesięcioleciu. W październiku 2012 roku dołączył do Splio, obejmując stanowisko Account Managera. Przede wszystkim zajmuje się kluczowymi klientami firmy, usprawniając ich strategie e-mail marketingowe, a także prowadzi liczne szkolenia z dziedziny e-mail marketingu. Prywatnie zapalony rowerzysta (sprawdźcie jego wyniki na Endomondo!) oraz pasjonat i nieustający odkrywca muzyki.

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej

Reprezentuje Izbę Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Dyrektor ds. Korporacyjnych Allegro Group, holdingu zarządzającego wiodącymi, europejskimi platformami handlu elektronicznego i płatności internetowych. Jego 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami cyfrowymi obejmuje budowę innowacji internetowych w sieci radiowej RMF, założenie portalu Interia.pl oraz rozwój multimedialny Grupy ITI (telewizji TVN i portalu Onet).Jako szef Rady Nadzorczej PBI inicjował standardy badań Internetu w Polsce.

 

Marcin  Zimnica

Marcin Zimnica

key account manager, tyntec

Od 2006r. związany z branżą telco, w szczególności komunikacją SMS na rynku polskim i zagranicznym. W firmie www.tyntec.com – globalnym dostawcy usług SMS, HLR, numeracji GSM – odpowiedzialny za pozyskiwanie międzynarodowych klientów oraz zapewnienie długotrwałej i owocnej współpracy.