NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Spot Dominika -wejściówki Callforspeakers

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2013-09-23

09:10-09:20

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:20-10:05

The Future of eCommerce (a global overview) #

The future of retail growth in Europe will come from two places -  emerging markets and eCommerce. The advent of the digitally connected shopper has transformed shopping—using digital tools as a natural extension and enhancement of the overall shopping experience. While pure-plays continue to innovate the “e”, the future is multi-channel -- and brick and mortar retailers are shifting strategies in trying to keep pace and remain relevant. This puts significant pressure on multinational suppliers who wish to optimize their eCommerce strategy globally, but are required to go market locally. Steve Mader will identify the 5 key things to start doing now to become an eCommerce partner of choice for global multi-channel retailers in 2014 and beyond.

Stephen  Mader

Stephen Mader

digital retail insights director, Kantar Retail (EMEA)


10:05-10:35

mCommerce z MasterCard Mobile#

Zalety standardu płatności MasterCard Mobile i przykłady zastosowania w aplikacjach mobilnych

Maciej  Kornatowski

Maciej Kornatowski

leader, business development, MasterCard Europe SPRL


10:35-11:05

Nowe trendy w płatnościach dla ecommerce#

Przekazywanie środków w czasie rzeczywistym lub zbliżonym do rzeczywistego, wirtualne portfele, płatności mobilne – jakich rozwiązań oczekuje współczesny klient sklepu internetowego i czy w polski e – klient chce płacić online? Jakie są światowe trendy w obsłudze transakcji online i czy płatności mobilne mają szansę stać się w najbliższym czasie standardem w e-sklepach? 

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

sales manager, Przelewy24


11:05-11:30

Kawa/Networking#

11:30-12:00

Winning business models today and how to align with them#

Amazon is the clear disruptor that continues to lead a retail revolution, which means traditional brick-and-mortar retailers and suppliers can no longer ignore its continuing influence in the marketplace. “Earth’s most customer-centric company” continues to evolve its business model as it responds to shopper trends faster and better than the competition.
• Explore Amazon’s explosive growth, its traction with a growing shopper base and its loyalty programs.
• Examine the evolution of its business model and identify the critical levers to winning with Amazon.
• Look into what business models of the future are evolving to compete against Amazon

Stephen  Mader

Stephen Mader

digital retail insights director, Kantar Retail (EMEA)


12:00-12:30

Gdzie swój początek ma paczka? Kilka kluczowych trendów w logistyce ecommerce na najbliższe lata#

Fizyczna dostawa barierą zakupów online?
Nieudana dostawa-wymierne straty dla e-sklepu
Klient e-sklepu – potrzeby, preferencje, przyzwyczajenia, specyfika rynków, zaskakujące zjawiska
Dlaczego dostawcy oferują ten sam zakres usług?
Co zmienia mobile w obsłudze przesyłek?
Kluczowe czynniki sukcesu w logistyce

Rafał  Brzoska

Rafał Brzoska

prezes zarządu, Integer.pl


12:30-13:00

Sprzedane, wysłane. W jakim stopniu sprawna dystrybucja zakupionego towaru wpływa na zadowolenie klienta i jego powrót do sklepu?#

Standardowe podejście i starania o klienta kończy się w momencie kiedy najedzie on kursorem myszki na przycisk ZAMÓW, czas zrozumieć że to wcale nie koniec. Bardzo często obsługa posprzedażowa determinuje też wybór przez użytkownika tego, a nie innego sklepu.

Marek  Cynowski

Marek Cynowski

dyrektor e-commerce, Poczta Polska


13:00-14:00

Panel dyskusyjny: Innowacje w poszukiwaniu wzrostu#

Internet to źródło inspiracji oraz podejmowania decyzji zakupowych. Smartfony i tablety rewolucjonizują modele sprzedaży, bo Konsument jest jednocześnie online i offline.
Kryzys się skończył, ale przedsiębiorcy szukają dalszego wzrostu.
Jak mają spełniać oczekiwania aktualnych i zdobyć nowych Klientów?
Innowacyjne strategie i sprawdzona taktyka w handlu detalicznym - internetowym i tradycyjnym, logistyce, mediach społecznościowych, treściach cyfrowych oraz marketingu – w tak unikalnym gronie przedsiębiorcy i eksperci podzielą się najważniejszymi obserwacjami rynku e-commerce.

Prowadzący

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej


Paneliści

Anna  Heimberger

Anna Heimberger

dyrektor marketingu, Komfort

Rafał  Brzoska

Rafał Brzoska

prezes zarządu, Integer.pl

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia


Sławomir  Komiński

Sławomir Komiński

dyrektor e-commerce, Komputronik


13:01-14:00

#

Łukasz Misiukanis

Łukasz Misiukanis

dyrektor generalny, prezes zarządu, Socializer

Marcin  Przasnyski

Marcin Przasnyski

CEO , StockWatch.pl, cofounder VODEON


14:00-14:45

Obiad/Networking #

14:45-15:15

Facebook as a growth engine for e-commerce business. Desktop and Mobile. #

Illya  Kondratyuk

Illya Kondratyuk

client partner CEE, Facebook

Serhad  Bolukcu

Serhad Bolukcu

head of e-commerce solutions EMEA, Facebook


15:15-15:45

Punkty odbioru osobistego na Stacjach Paliw ORLEN w Polsce – Collect Points jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynku i światowe trendy#

Jakich rozwiązań logistycznych oczekuje dzisiejszy rynek e-commerce? Jakie są wymagania Klienta XXI wieku? W którym kierunku idą światowe trendy rozwoju usług logistycznych dla usprawnienia e-biznesu? Prezentacja jest wstępem do premierowego wprowadzenia na rynek najnowoczesniejszej usługi logistycznej w Polsce, która oferuje pewną i bezpieczną sieć punktow odbioru paczek na Stacjach Paliw ORLEN. Projekt z powodzeniem został już wdrożony w Europie Zachodniej oraz Stanach Zjednoczonych. Usługa, przygotowana z wiarygodnymi partnerami biznesowymi i idzie w parze z najlepszymi rozwiązaniami technologicznymi na świecie.

Damian Puczyński

Damian Puczyński

prezes, Dazumi


15:45-16:15

food 2.0 - food delivery meets e-commerce#

Similarities and differences to regular e-commerce businesses. How to manage full transaction from online to product at client in less than 30 minutes. Most effective marketing channels and techniques to bring profitable customers. Partnership model with restaurants and its impact on portal business model.

Piotr  Łagowski

Piotr Łagowski

co-founder & managing director, Foodpanda.pl

Michał  Rokosz

Michał Rokosz

dyrektor zarządzający, Foodpanda.pl


16:15-16:30

Zakończenie 1 dnia konferencji #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


17:00-18:30

Wieczór branżowy - zwiedzanie V Targów eHandlu#

19:00-23:00

Gala rozdania ekommersów 2013/ networking party #

Dzień 2

2013-09-24

09:45-10:00

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:30

Jak sprzedać buty w Afryce czyli monetyzacja "contentu"filmowego#

There's no business like showbusiness, jak mówi porzekadło z czasów analogowych. Czy jest nadal aktualne w erze cyfrowej, na czym da się zarobić, a na czym nie ma na razie szans, opowie współtwórca liczącego sobie już prawie rok serwisu VODEON. W prezentacji będą pokazane kierunki szybkich zmian na rynku video w sieci, przedstawione strategie głównych graczy, modele biznesowe i zarysowana panorama rynku, na który duże firmy stawiają duże pieniądze. Wspólnie zastanowimy się, na jak mocnych podstawach jest budowana jego przyszłość.

Marcin  Przasnyski

Marcin Przasnyski

CEO , StockWatch.pl, cofounder VODEON


10:30-11:00

Innowacyjny projekt eCommerce w modelu end2end #

W prezentacji prelegenci opowiedzą o tym jak stworzyć nowy kanał sprzedaży i lojalności w dużej firmie. Przedstawione zostaną metody analizy, kreacji i ewaluacji ebiznesu. Omawiany projekt był realizowany kompleksowo - jego omówienie pozwoli zapoznać uczestników z pełnym procesem realizacji e-Commerce. Omówione zostaną praktyczne aspekty wyboru produktów, zapewnienia logistyki, integracji na poziomie finansów i logistyki oraz IT i eMarketingu. Prelegenci udzielą wskazówek na bazie doświadczeń z realizacji projektu i podzielą się swymi doświadczeniami.

Tomasz  Aftański

Tomasz Aftański

kierownik projektu, Energa-Obrót

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX


11:00-11:30

It's about new commerce, not just about payments#

Nowadays, 15% of the global internet traffic is realized through mobile phones. Using a mobile phone or tablet device to research products, compare prices and complete purchases is now a strong consumer habit. Due to these rapid changes in behavior, new opportunities arise for merchants, both in terms of online and offline activity. Damien Perillat will share PayPal’s vision regarding these opportunities for retail and how that will affect payments. At the same time, he will also share examples of how retailers can offer enhanced experiences to their consumers using the PayPal solution, when it comes to making purchases and paying through different channels – online, mobile or at the store.

Damien Perillat

Damien Perillat

managing director, PayPal


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:30

Twój e-sklep z każdego miejsca i dowolnego urządzenia#

Akamai to jedna z największych firm na świecie zajmująca się zabezpieczaniem i przyśpieszeniem działania stron oraz aplikacji w Internecie.
Rozwiązania dla e-commerce są oparte na zaawansowanych mechanizmach, które pozwalają:
- zwiększyć dostępność i niezawodność serwisu z każdego miejsca
- polepszyć doznania użytkowników końcowych, zwiększając liczbę odwiedzin i zmiejszając liczbę porzuceń
- dostarczyć zoptymalizowana treść do dowolnego urządzenia
- zagwarantować bezpieczeństwo i ochronę przed atakami

Marcin  Stadnik

Marcin Stadnik

partner account executive, Akamai


12:30-13:00

Portfel elektroniczny V.me #

Jak zmieniają się potrzeby i zachowania konsumentów z perspektywy zakupów w internecie? Na co zwracają uwagę i czego oczekują, jeśli chodzi o metody płatności w sieci – i jak na te oczekiwania odpowiada najnowsze rozwiązanie Visa Europe, czyli portfel elektroniczny V.me?

Małgorzata  Ciszecka

Małgorzata Ciszecka

senior relationship manager, Visa Europe


13:00-13:30

E-TAIL oczami szaraczka. Kiedy odechce mi się chodzić do sklepu?#

Projektując rozwiązania e-commerce’owe optymalizujemy modele i procesy ułatwiając wybór, usprawniając dostawę i wygrywając ceną. Czemu więc nadal odwiedzam offline retailerów zamiast przerzucić się kompletnie na rozwiązania internetowe? Jak ugryźć e-tail nie przez pryzmat mechanizmów, a insightu konsumenckiego?

Patryk  Grzeszczuk

Patryk Grzeszczuk

strategy planning team leader, Hypermedia Isobar


13:30-13:50

Growth Hacking w e-Commerce#

Co to jest Growth Hacking i dlaczego warto używać go w e-Commerce? Jak znaleźć szansę rynkową i wykorzystać ją, tworząc stabilny silnik wzrosu eBiznesu. Prezentacja poparta przykładami szokujących etycznych i nieetycznych, ale skutecznych działań marketingowych.

Tomasz  Karwatka

Tomasz Karwatka

prezes zarządu, Divante, Grupa OEX


13:50-14:30

Obiad/Networking#

Sesja równoległa Narzędzia

2013-09-24

14:30-14:50

Online merchandising w e-commerce – strategia, taktyka, narzędzia#

e-Commerce oferuje możliwości, które jednocześnie pozwalają maksymalizować zysk i pomóc konsumentowi w wyborze produktu. Dowiedz się:
- jak efektywnie zarządzać ofertą produktową w sprzedaży przez internet;
- jak poznawać i odpowiadać na potrzeby e-klientów;
- jak pomóc e-klientowi zrobić zakupy;
- co wpływa na szybszą i większą sprzedaż w e-commerce

Justyna  Skorupska

Justyna Skorupska

dyrektor zarządzająca FACT-Finder®Partner Polska, członek komitetu założycielskiego e-Commerce Polska


14:50-15:10

Nie chodzi o to by gonić króliczka - czyli jak RTB diametralnie zwiększa sprzedaż- czym jest RTB#

- dlaczego RTB wolno się rozwija
- jakie problemy są na rynku, jak je można rozwiązać
- trzy strategie remarketingu
- niczym nieograniczony ruch czyli audience buying

Jakub  Cyran

Jakub Cyran

head of business / partner, GO.PL


15:10-15:30

How to create E-commerce ROI with email#

Join this update to get inspired and updated on the most recent evolvements of email marketing and learn how they can boost your e-commerce results.

Senol  Efendi

Senol Efendi

manager, international sales, Apsis


15:30-15:50

Co powinno odróżniać platformę e-mailingową dla e-commerce od zwykłego systemu mailingowego?#

Choć na rynku dostępnych jest wiele systemów mailingowych to wciąż nie spełniają one oczekiwań e-sklepów.
Jakie funkcjonalności platform e-mailingowych są najważniejsze dla e-commerce i jak efektywnie je wykorzystywać?Triggery, automatyzacja, testy A/B, analiza konwersji na sprzedaż i inne wiodące trendy.


15:50-16:20

Kawa/Networking#

16:20-16:40

Skuteczna i bezpieczna komunikacja marki na Facebooku i nie tylko#

Jak efektywnie zarządzać komunikacją na platformach społecznościowych?
Jak optymalizować nasze działania na Facebooku?
Jak mierzyć efektywność content marketingu w mediach społecznościowych?
Jak zapewnić bezpieczeństwo i uniknąć kryzysów?


16:40-17:00

Jak zamienić koszt w przychód z połączeń przychodzących do call center w e-biznesie#

Zaprezentowane zostaną korzyści płynące z użycia wirtualnych numerów komórkowych w call centrach wszelkich e-biznesów.

Marcin  Zimnica

Marcin Zimnica

key account manager, tyntec


Sesja równoległa Case Study 1

2013-09-24

14:30-14:50

Increasing ROI through Real Time Bidding#

Czyli, jak wykorzystać możliwości, które daje eco-system RTB do generowania leadów dla ecommerce.


Wout  Van Damme

Wout Van Damme

założyciel, Funbox


14:50-15:10

Skuteczne wykorzystanie retargetingu i audience targetingu w branży e-commerce#

RTB, retargeting i audience targeting - to nie zaklęcia, ale realne metody zwiększenia konwersji dla e-commerce. W naszej prezentacji pokażemy na przykładach, jak skutecznie zaplanować działania reklamowe z wykorzystaniem powyższych narzędzi. Zaprezentujemy techniki optymalizacyjne i strategie rekomendacji  kampanii, które pozwalają maksymalizować rentowność działań e-commerce na konkretnych etapach ścieżki zakupowej klienta.

Łukasz  Duda

Łukasz Duda

dyrektor biura reklamy, Adkontekst, Netsprint


15:10-15:30

Jak wykorzystać Marketing Automation do połączenia sprzedaży online ze sprzedażą tradycyjną#

Procesy automatyzujące ROPO, łączenie e-Mail Marketingu, dynamicznej treści na stronie WWW i Call Center. Wykorzystanie danych transakcyjnych i behawioralnych do automatycznego generowania dopasowanych ofert produktowych w e-mailach dynamicznych. Case studies: Sizeer, Bron.pl, Jean Louis David, Agora /6win.pl.

Grzegorz Błażewicz

Grzegorz Błażewicz

założyciel i prezes zarządu, SALESmanago Marketing Automation


15:30-15:50

Digital Intelligence to combine Online and Offline-Marketing#

How to combine data from different sources to get a 360 overview of all marketing channels / case study within (TV Tracking to improve Marketing ROI)

Ralf Haberich

Ralf Haberich

chief commercial officer (CCO), Webtrekk


15:50-16:20

Kawa/Networking#

16:20-16:40

Jak wygenerować leady sprzedażowe. Case study rozbudowy bazy e-mailingowej dla marki L’Occitane#

E-mail marketing nie umarł, ma się dobrze i jest jednym z najskuteczniejszych metod sprzedaży w rękach  ówczesnego marketera. Grupa ludzi, będących fanami danej marki, chętnie czytający jej newslettery stanowi jedną z najważniejszych wartości każdej firmy. Właściwe jej wykorzystanie przez  cykliczną wysyłkę  newsletterów jest dźwignią nie jednej sprzedaży.  W tej krótkiej prezentacji zostanie przedstawiony przykład pozyskania nowych klientów przez rozbudowę bazy newslettera dla marki L’Occitane.

Dawid  Buturla

Dawid Buturla

new business manager, INIS


Sesja równoległa Case Study 2

2013-09-24

14:30-14:50

Co można wyczytać z oferty konkurencji (monitoring konkurencji)#

Nawet nie znając wielkości sprzedaży konkurencyjnego sklepu można wyczytać z jego oferty wiele użytecznych informacji dla rozwoju swojego e-biznesu. Monitorowanie cen i dostępności oraz wyciąganie z tego wniosków jako element budowania przewagi konkurencyjnej. 

Konrad Latkowski

Konrad Latkowski

PR, COO, co-founder, PricePanorama.com


14:50-15:10

The Mobile Retail Opportunity: Making a Mobile Future#

Mobile is the perfect support medium for reaching consumers in contextual environments while they are in a state of relaxation and exploration. Mobile can provide a unique, engaging, immersive user experience with great reach.
Mobile Markets: Today and Tomorrow
Retile Mobile Market
Mobile Purchases
Mobile devices for mCommerce
Showrooming

Lucjan Exner

Lucjan Exner

sales manager EMEA, InMobi


15:10-15:30

Czy mikroformaty Google zwiększają ruch i sprzedaż w sklepach online?#

-Historia mikroformatow - alians konkurentów
-Rodzaje mikroformatów: opinie, osoby, authorship, produkty, firmy i organizacje, przepisy, wydarzenia, muzyka
- Wykorzystanie w sklepach
- Przyklady wdrożeń z Polski i ze świata
- Korzysci wynikające z implementacji
- Dobre praktyki, szara strefa

Cezary  Glijer

Cezary Glijer

bloger, Cezzy.pl


15:30-15:50

Case study e-commerce marketing: BOSCH (vs smyk.com vs Ceneo) #

Czyli jak jedną akcją wesprzeć sprzedaż producenta, który nie posiada własnego e-sklepu, wzmocnić zaufanie do marki, zebrać feedback od klientów, wydać raport i pozyskać cenne leady.

Michał Cortez

Michał Cortez

eCommerce director, The Addictives


15:50-16:10

Kawa/Networking#

16:20-16:40

Jak zwiększyć przychód w branży e-commerce? Efektywne wykorzystanie najnowszych narzędzi SEM#

Użytkownik a Klient -> nie przegap okazji na trwały "związek"
Zastosowanie nowych rozwiązań Google
Modelowanie atrybucyjne źródłem oceny rentowności narzędzi

Łukasz  Wnuk

Łukasz Wnuk

szef działu PPC, Webber&Saar


16:40-17:00

ABC of successful e-commerce case efektywności działań w wyszukiwarce.#

• jakie kanały i narzędzia marketingowych powinien wykorzystywać sklep internetowy. Dobór optymalnych kanałów do odpowiednich etapów procesu zakupowego, strategie ZMOT, mierzenie działań aby nie płacić dwa razy za tego samego leada, multiscreening
• Jak zbudować optymalną strategię zdobywania użytkowników/klientów na stronie internetowej Badanie sezonowości, branży i konkurencji, good practicies, mierzenie LTV
• Jak minimalizować ryzyka, maksymalizować efektywność i analizować wyniki w tym kontekście, analiza danych, testy A/B, co mierzyć i jak często? Jak raportować?
• case study działań w wyszukiwarce sklep Presto i Weltbild

Kornel  Dulęba

Kornel Dulęba

dyrektor, Semahead


Zapraszamy na Targi eHandlu

2013-09-24

10:00-18:00

#

   STREFA SUPER GRAND C15

         STREFA GRAND C1

 

         

         STREFA GRAND C11


      STREFA PREMIUM C7


     STREFA PREMIUM C6