Warsztaty
Zapraszają na warsztaty
23 i 24 września 2013 r, w trakcie konferencji :
Koszt udziału w warsztatach:
warsztat dzień I: 699 zł netto
warsztat dzień II: 699 zł netto
Formularz rejestracji na warsztaty
PROGRAM warsztatów podczas konferencji Ecommerce Trends 2013/jesień
I DZIEŃ: Jak wykorzystać marketing online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu.
GODZINA |
TEMAT |
PRELEGENT |
9:30 - 10:30 |
Jak z Internetu zrobić skuteczny kanał sprzedaży i pozyskiwania klienta - performance marketing |
Wojciech Kwiatkowski , Tradedoubler |
10:30 - 11:00 |
Web marketing i liczby Dlaczego jest tak ważny? Kanał „online”, adekwatny plan Web marketing |
Jarosław Sokołowski , Net Solutions |
11:00 - 11:30 |
SEM czy SEO? Wady i zalety każdego z narzędzi |
Jarosław Sokołowski , Net Solutions |
11:30 - 12:30 |
E-mail marketing Cele, wskaźnik wejść, budowanie relacji z klientami, trigger marketing, jaki dzień/w jakich godzinach? Zwiększanie clicków. |
Michał Wojciechowicz , Splio |
12.30 – 13.30 |
LUNCH |
|
13.30 – 14.30 |
Afiliacja, Działanie platform, najlepsze narzędzia, porównywanie cen |
Tomasz Karolak , Zanox |
14.30- 15.30 |
Portale społecznościowe: Facebook, twitter; komentarze i opinie internautow; fora, blog i Inbound marketing, wykorzystanie Wikipedii, social bookmarking |
Izabela Strońska, Ideacto/Divante |
15.30 – 16.30 |
Branding e-sklepu |
Borys Skraba , Bold agency |
II DZIEŃ: Jak poszerzyć sprzedaż o kanał online.
GODZINA |
TEMAT |
PRELEGENT |
9.30 - 10:30 |
Kluczowe obszary budowania strategii sprzedaży przy przejściu do biznesu online |
Justyna Skorupska, dyr. Zarządzający FACT-Finder Partner Polska |
10:30 - 11:30
|
Skuteczna prezentacja oferty, sposobem na większą sprzedaż w e-commerce - case studies
|
Mateusz Falkowski, FACT-finder Partner Polska
|
11.30 – 12.30 |
Online Product Experience, czyli czego szukają klienci i jak im to pokazać? |
Dawid Prymas, Orbitvu |
12.30 – 13.30 |
LUNCH |
|
13-30 – 15.00
|
Marketing automation – sposób na utrzymanie klienta. -Remarketing -Dochodowowść ROI -Pomiar User vs Site centrics, wskaźniki i statystyki, narzędzia Web analytics, web conversions, zwiększanie wydajności strony z testem A/B . -Parametry (ilość wejść, średni koszyk, konwersja) |
Jarosław Sokołowski, Net Solutions
|
15.00 – 16.00 |
E-płatności Wszystko co chciałbyś wiedzieć wchodząc do online |
Przelewy 24 |