NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Spot Dominika -wejściówki Callforspeakers

Warsztaty

Zapraszają na warsztaty

23 i 24 września 2013 r, w trakcie konferencji :



Koszt udziału w warsztatach:

warsztat dzień I: 699 zł netto

warsztat dzień II: 699 zł netto


Formularz rejestracji na warsztaty


PROGRAM warsztatów podczas konferencji Ecommerce Trends 2013/jesień


I DZIEŃ: Jak wykorzystać marketing online w zachęceniu konsumenta do e-sklepu.

 

GODZINA

TEMAT

PRELEGENT

9:30 - 10:30

Jak z Internetu zrobić skuteczny kanał sprzedaży i pozyskiwania klienta - performance marketing

 

Wojciech Kwiatkowski , Tradedoubler

10:30 - 11:00

Web marketing i liczby

Dlaczego jest tak ważny? Kanał „online”, adekwatny plan Web marketing

 

Jarosław Sokołowski , Net Solutions

11:00 - 11:30

SEM czy SEO?

Wady i zalety każdego z narzędzi

 

Jarosław Sokołowski , Net Solutions

11:30 - 12:30

E-mail marketing

Cele, wskaźnik wejść, budowanie relacji z klientami, trigger marketing, jaki dzień/w jakich godzinach? Zwiększanie clicków.

Michał Wojciechowicz , Splio

12.30 – 13.30

LUNCH

13.30 – 14.30

Afiliacja, Działanie platform, najlepsze narzędzia, porównywanie cen

 

Tomasz Karolak , Zanox

14.30- 15.30

Portale społecznościowe:

Facebook, twitter; komentarze i opinie internautow; fora, blog i Inbound marketing, wykorzystanie Wikipedii, social bookmarking

 

Izabela Strońska, Ideacto/Divante

15.30 – 16.30

Branding e-sklepu

 

Borys Skraba , Bold agency

 

 

II DZIEŃ: Jak poszerzyć sprzedaż o kanał online.

 

GODZINA

TEMAT

PRELEGENT

9.30 - 10:30

Kluczowe obszary budowania strategii sprzedaży przy przejściu do biznesu online

 

Justyna Skorupska, dyr. Zarządzający FACT-Finder Partner Polska

10:30 - 11:30

 

Skuteczna prezentacja oferty, sposobem na większą sprzedaż w e-commerce -  case studies

 

 

Mateusz Falkowski, FACT-finder Partner Polska

 

11.30 – 12.30

Online Product Experience, czyli czego szukają klienci i jak im to pokazać?

 

Dawid Prymas, Orbitvu

12.30 – 13.30

LUNCH

13-30 – 15.00

 

Marketing automation – sposób na utrzymanie klienta.

-Remarketing

-Dochodowowść ROI

-Pomiar User vs Site centrics, wskaźniki i statystyki, narzędzia Web analytics, web conversions, zwiększanie wydajności strony z testem A/B .

-Parametry (ilość wejść, średni koszyk, konwersja)

 

Jarosław Sokołowski, Net Solutions

 

15.00 – 16.00

E-płatności

Wszystko co chciałbyś wiedzieć wchodząc do online

 

Michał Bzowy,

Przelewy 24